Wczasy

wczasy, wakacje, urlop

Polska wg. rankingu Country Brand Index

26 marca 2010r.

Polska "warta swojej ceny" Polska awansowała w renomowanym rankingu Country Brand Index (CBI) zajmując wysokie piąte miejsce w kategorii "Warty swojej ceny". Wyprzedziliśmy tym samym Stany Zjednoczone Ameryki, Malezję, Turcję, RPA i Węgry. Lepszymi okazały się jedynie Tajlandia, Indie, Meksyk i Czechy. W rankingu CBI debiutowaliśmy w ubiegłym roku (2006) zajmując ósme miejsce w kategorii "Wschodząca gwiazda". Kategoria "Warty swojej ceny" wskazuje państwa, których oferta i możliwości są najatrakcyjniejsze dla turystów w stosunku do poniesionych kosztów. Ranking klasyfikuje najwyżej cenione kraje w 30 kategoriach m.in. przyjazne rodzinie, najbezpieczniejsze, przyjazne biznesmenom, bogata historia. Badanie zostało przeprowadzone po raz czwarty przez agencję PR Weber Shandwick oraz przez firmę konsultingową FutureBrand. Nasz kraj został dostrzeżony w tym ważnym i opiniotwórczym rankingu CBI. Polska jako kraj o dużych walorach turystycznych i wysokiej jakości usług, proponujący jednocześnie konkurencyjną cenowo ofertę może stanowić interesującą propozycję dla turystów. Zwłaszcza w momencie, gdy trwający obecnie kryzys finansowy skłania turystów do racjonalizowania wydatków i poszukiwania nowych alternatyw. Nasz kraj ma więc szansę stać się atrakcyjną destynacją dla wielu podróżujących w najbliższych latach. Pierwsza dziesiątka klasyfikacji generalnej Country Brand Index wygląda następująco: 1. Australia 2. Stany Zjednoczone Ameryki 3. Wielka Brytania 4. Francja 5. Włochy 6. Kanada 7. Hiszpania 8. Nowa Zelandia 9. Grecja 10. Japonia Kategoria wschodzących gwiazd: 1. Chorwacja 2. Chiny (spadek z pierwszego miejsca w roku ubiegłym) 3. ZEA - Zjednoczone Emiraty Arabskie 4. Wietnam 5. Republika Południowej Afryki 6. Kuba 7. Islandia 8. Polska 9. Federacja Rosyjska 10. Argentyna

ocena 3,7/5 (na podstawie 16 ocen)

Tanie i komfortowe kwatery - setki ofert.
Country Brand Index, Noclegi